G-Flash & Elif - Sana Nasıl Kandım


Sana nasıl kandım şarkı sözü
G-Flash Elif Sana Nasıl Kandım sözleri

Sana nası yandım
sana nası kandım
Saflığımı kullanarak beni aldattın

Duyguların yalan evlenmekse hayal
Gökyüzünde ay tutulsa gündüzken yıldız kayar
Saçlarından düşmüş işte bin keder ve bin günah
yalan söleyipde işte terketmek çok kolay


Doğru söyle ezberindemiydi o sözlerin
Bu Aşkı sözle taşladım
bu kalbin ömrü kalmadı
Yok hayır istemem kapadım kapıları
Anmam adını yolunu kaybeden dert kuşu


Sana nası yandım
sana nası kandım
Saflığımı kullanarak beni aldattın


Daha dün akşam gördüm seni
yağışlı bir havada bir pavyok kapısından çıkarken
tesadüftü orda bulunmam ve o an gördüklerime inanamadım
içimden saçlarından tutup cadde boyunca süreklemek geldi
ama şunu anladım ki ona bile değmezsin
değmezsin zalim..



Sana nası yandım
sana nası kandım
Saflığımı kullanarak beni aldattın


Kaynak:izlesene.com-gizlikapi.org
0 Responses

Yorum Gönder

İstatistikler

  • Bu Blogda Ara