Pit10-Kaçamazsın
Bildiğin gibi değil ve oğlum şöyle diyim
Sipalimin efendisi egomun kölesiyim
Senin çeten benim çetem rap olur terörizm
Kan görmek ister G etobur terapisi
Bırakın merhameti kuyu kazar herkes
Saçma sapan lafları duyup bana gelme
Konuşmam hakkında iki günlük rapçinin
Farklıdır boyutumuz duruma bak gerzek
10 yıl önce bugün ilk kez ritmle sevişmişim
Piyasayla kıyaslarsak bir hayli değişmişim
Dizlerimi kesip attım şimdi eşit miyiz
Ülkemdeki gangstaların bir çoğu reşit değil
Milenyum beraberinde zontalar çıkardı
Köşe başı sokak içi orda yapılandı
Cru denen fasulyeler toplanan kraldı
Benim bildiğim tek ortam topla yapılandı

Nakarat

Kaçamazsın nafile nafile diz çöküp af dile
Benim işim senin işin değil
Benim için delirmişin yeah
Dengim misin emin misin iyi

Kaçamazsın nafile diz çöküp af dile

Atının hırsızıyım peşimdedir o biçim bir konvoy
Ama Batı'nın hızlısıyım zor işiniz kovboy
İmaj kastın olmadı be çok itici moron
Tayfanda senin sıfat homie değil homo
Hakkımda dedikodu yorulmadan aban
Ama karşımdayken donup kalan adam
Pit10 diss dediğini konuşmadan atar
Senin için fan denen soğutmaya yarar
Tehdidini duydum korktum elbet derin
Ama ben sadece mayıs ayında mayday derim
Belinde yok tabanca önündesin E-5'lerin
Çünkü sende 9mm olan tek şey penis
Bu farklı tahmininden duydu şokta olan
Kuru sıkıyı tak beline git party'ye onla oyna
Pit10 en sertini tek satırda morga koyan
Benim bildiğim tek G nokta olan

Nakarat

Kaçamazsın nafile nafile diz çöküp af dile
Benim işim senin işin değil
Benim için delirmişin yeah
Dengim misin emin misin iyi

Kaçamazsın nafile diz çöküp af dile


Kaynak:raparsivi.net
0 Responses

Yorum Gönder

İstatistikler

  • Bu Blogda Ara